JE EST UN AUTRE !

JE EST UN AUTRE !

Ik toon hier mijn dichtsels aan de wereld. Soms spiritueel en/of maçonniek, soms over de werkelijkheid en hoe ik haar zie en ervaar. Overname op andere blogs en sites is toegestaan maar graag wel met bronvermelding. Veel leesplezier

zondag 13 mei 2012

Zondagmorgen



Hooggezeten op een paarse troon
Start ik met mijn ochtendritueel
Als mijn prinses komt binnenrijden
Op een zeswielige zwarte draak

Haar lichaam doet al jaren niet
Waarvoor het werd verkozen
Maar in haar ogen brandt heilig vuur
Aangestoken door haar voormoeders

Trotse roodgouden wezentjes
Zich voedend aan de wouden
Levend van de jacht en vangst
Dochters van mamma aisa

In haar ogen zie ik alle strijd
Die haar moeders streden
En die supermoederkracht
Doet haar alles overwinnen

Soms mijn kleine dwaze engel
Dan mijn sterke steun en kracht
Altijd moe, nimmer uitgestreden
Mijn trots, mijn gouden leven.