JE EST UN AUTRE !

JE EST UN AUTRE !

Ik toon hier mijn dichtsels aan de wereld. Soms spiritueel en/of maçonniek, soms over de werkelijkheid en hoe ik haar zie en ervaar. Overname op andere blogs en sites is toegestaan maar graag wel met bronvermelding. Veel leesplezier

zondag 13 mei 2012

Dromen van paars fluweel



De grenzen van mijn dromen
Vormen mijn pluche gevangenis
Dikgedoornde paarsroze rozen
Zijn de tralies die me stoppen

In mijn dromen kan ik vliegen
Zweef ik vrijelijk rond de wereld
In mijn dromen zijn wij allen vrij
Nergens haat of jaloezie te vinden

De paarsfluwelen wind der vrijheid
Draagt me zachtjes op haar vleugels
Voert me naar de einden der aarde
En toont de reden van ons bestaan

Als ik vervolgens weer ga wakkeren
Besef ik waar ik ben en sta en ga
En droom hoe het goede woord
De bloeiende waarheid openbaart.